" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





7:20 waktu perhimpunan k}
11 Jun 2012 | 6:35 pm | 0Comment



hye and assalamualaikum ,
haha *gelak gelak . acano korang punya sekolah hari ni ?
best ?
tak ?
aku , best siket , tak best banyak :D

ok , actually saje je merajinkan diri ni nak buat entrie pasal today .  k straight to the point .. i mean hari yg begitu indah  ni ? hari first sekolah setelah 14 hari bercuti di rumah . haha , aku rindu kawan2 aku . hee :D 
kau orang rindu member2 korang tak ? oh , tak share sudah ... Tak nak kawan ! hmm *jelingan maut .

actually aku tahu .. harini hari yg sgt . . SHit senang cherita lah . result keluar k . fuhh , kauorang punya gempak kan ? untung lah pandai A+++ . aku , hmm ! sederhana lah .. k totally matapelajaran & peperiksaan yang paling aku tak suka ialah bahasa sains dan sejarah yang penuh dengan cerita2 lama tuh . dan dan kalau boleh , aku malas nak ambik tahu pasal result tuh k . malas k malas k . pagi tadi baru aje dpt english , agama , geografi dan sains . hmm , boleh tahan lah . tapi markah sains tuh palaing aku benci k . benci yang teramat sangat . tadi pergi check kat SAPS.COM , hmm . cikgu tak isi lagi ... baru nak tgk mrkah math . haha .  bajed kan ? haha aku sedar sendiri . 

pagi tadi , smpai2 je sekolah . fuh . rindu tengok tempat perhimpunan . bila TERpandang je tiang bendera .. alahai rase mcm dah lupe je lirik lagu NEGARAKU , lagu NEGERI SELANGOR dan lagu sekolah . rase rindu k . tapi rindu kepada selima puluh enam puluh kata daripada guru - guru lagi lah tinggi . rindu bila cikgu dah sampai je perkataan yang ke lima puluh satu .. mata aku mula stimm dan tidur . haha . rindu nyaaa . tapi pagi tadi aku tak tidur pon , cuma stimmm je . sampai sheera , member aku yang tinggi tak kena pada umur tuh boleh goyang tengok aku .  aisyehhhh-man :D

haha , bila cerita pasal member member ni yang aku suka tau tau ,
afifah : tak habis2 dengan cerita safi azman die yang pakai 2 number celcom tuh . woi , pau ! kau lupa doh nak cita kat aku pasal lens mata bulat kau  tu . puih !
alin pulak : hmmm ,  kena renjatan elektrik cinta pulak . katanya , ada orang luah kan perasaan kat die .. I LOVE YOU lah , ape lagi kan ? sanggup renangi lautan api ... ceh wah . weh alin , kau terima je request mamat tuh ...
afira tag : minah ni pulak ,hmm ! mcm pu-key-mark .  haha , sori lah bukan nye sengaje nak mencarot pon . ok perempuan ni , sepatutnye lah kan .. dah 2minggu kita tak jumpe , kau sepatutnye hug hug lah aku ke hape . ni tak de kejadah lepas balik je dari perhimpunan .. die pergi baling kertas yang die dah konyok konyok jadi bentuk bola euro kat muka aku yang excited gila babi datang sekolah . itu ke kawan ? LOL .

k akhir2 ni banyak pulak cerita best2 kan dekat astro . tadi tengok JANGAN AMBIL PADANG KAMI ! haha , aku tak tahu kenape mulut aku dan hati aku ckp IZZUE ISLAM bapak hensem kot . bila aku ckp kat kawan2 aku yg die hensem .. semua ckp tak handsome . ye ke die tak handsome . astaghfirullahalazim , semua manusia indah k . semua ade kekacakkan dan kebeautifulan yang tersendiri ? betul kan . semua indah.

↑ You ↖ You ↗ You ↙ You → You ↓ You ↩ You ↪ You 
↬ You ↫ You ↪ You ↩ You ↲ You ↳ You ↶ You ↴ . semua cantik k , semua hensem k.


haha , termasuklah jugak izzue islam . beto pun sekali k . ehem ehem , i love kardashians k . sila jelly :D
ayah aku pasang balik channel SPORTS .. akuu sangat lah benci . die kate nak tgk euro . huh , korang euro sokong sape ? aku , sokong MACHESTER CITY -..- HAHA , gurau je lah . tahun ni aku nak spain menang k . cis ! bajed macam tengok je kan . haha kbye . nak mandi pastu turun bawah tengok nada cinta .

rindu saat ni , 25 may 2012 . time tu aku ingat lagi .. exam dah over kan ?



                                                                                                              

1 ) gambar atas , yeay ! yeay ! esok cuti sekolah .
2 ) situasi bawah , baru je terjadi pagi tadi kan ... part ni aku tak rindu ."OH SHIT!"