" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Bersalji di Kuala Lumpuuurr .}
7 Jun 2012 | 4:20 pm | 0Comment



*AHHH ! SILAU MATA AKU

hye assalamualaikum sesape yang tengah dok belek2 blog ni . HI DEAR (:
aku pon tak tahu kenape tah bulan cuti sekolah 2minggu ni .. tetibe pulak nak buat entrie banyak kali . huh wonderinggg . oky begini lah kalau tak de kerja . bukak facebook .. mls nk update , so bukak blog je lah . cerita meroyan royan .

ehem , dengan rasminya nur zarith syafia tela menjadi guru matematik . haha , gelakgelak . ktak kelakar pon . percaye tak percaya tak percaya . korang percaya tak ? kalau tak , tekan je lah CTRL+W , so please get out from here . haha , gurau jer . oky , aku jadi teacher mathematic semalam . 6 jun . student aku sorang je . candidates upsr gitu . adik aku je pon . haha , nur nuzathul tania . *tahniah!tahniah!tahniah ! . eh , yang best nye .. aku ni guru berbayar tau . satu bulan 30 henggit . jadi lah , poket masuk jugak kan . upsr , bulan september . lepas raye kalau tak silap . kalau kira dari sekarang .. 120 kot , tak pon 90 je . haha , korang tolong jangan jellyyyy :D

gila kau aku tak excited jadi cikgu math ni

sony xperia . beliau dah jadi terlalu vanang sekarang . aku pon tak tahu kenapekah . akhir2 ni tak berguna langsung . saye benci awak sony ericsooonnn . haha , pandai tak saye berdrama . haha , tak pasal2 . haha , sony xperia baik2 aja . cumanya akhir2 ni mcm shit doang .  eh eh , lari kan . ekcerliyy aku ta nak pon ungkit ungkit pasal phone aku tuh . just nak cite ,.. aku kalau boleh lah .. kalau lahhh boleh .. boleh kalau lah .. boleh lah kalau ... aku nak ... aku nak putus friendship dengan mamat tuh . boleh tak boleh tak , can i ? can i ? i can ! jyeahhh :D haha , gedik nya aku .. cruel sangatnye aku . saye jahat saye jahat . aku sedar .

Lepas ni aku nak aku nak ... aku nak makan lah . kalau nak tahu lah kan , pukul 4pm mmg waktu makan tengahari saye . kau hado ? so diam lah .

CUTI SEKOLAH BERTAMBAH KILOGRAM BADAN AKU *WOOTWOOT FEEYA GEMOK .

haha , kau hado ?