" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





happy ice cream day to you :)}
3 Jun 2012 | 3:31 pm | 0Comment


ROLLERCOASTER

korang korang , tahu tak kenape tajok enrie ni macam lirik lagu baskin robbins ? hmm , birthday i lah . 3 jun . 14 tahun dah aku . dah tua k . malam tadi pukul12 . tgk2 ramai dah wish , woot woot , thankyou somuch ye korang . antareorg yg terawal yg wish feeya ialah irfan 1jun , pastu2 bestie :) , pastu2 kawan2 facebook . yg wish first post kat wall  ialah alif haiqal . thankyou budak . korang semua kena percaye .. yg aku mmg syg gile dekat budak ni . awak2 semua tolong jangan jelos !birthday aku tahun 2012 ni ,totally mmg "whatTheHell" tema die tau , semuanya nak bagi aku naik hangin , nak bagi aku mencArot gilaGila . hmmm , birthday aku memang tak sebahagia NURAFIFAHIDRUS pon, yg pergi kfc bangsar , pastu tutti frutti . haihhh ! i know it , bicth ! 

hmm ! nak tahu tak sape yg bahagiakan aku , ni hah ! ambik


haha , robot SimSimi ni jugak yang buat aku tersenyum . woi ! die mintak couple dgn aku weyh . simsimi , i love you robot computer . sweet je pulak kan . nguehhnguehh :D haihh , korang ... sedar tak sedar dh seminggu kita cuti , pastu nak sekolah dah ! haduyai , exam's mark . tawakkal je lah hoi . 
entah la, tapi korang2 ... tadi2 , time aku tgh online facebook.. tiba2 phone bunyi mesej , halahai ..
dari ayah  , pakcik zahiri anuar  . bg mesej romantis wooo ! nah lah bace bace

haha , ni lah phone xperia saye . colour putih . cover color purple . hehe (: dapat bace tak ? jelas kan ? kalau tak jelas .. nak ckp yg feeya tangkap guna webcam je . mls ambik nikon . haha ? nikon sgt lah kan ! 
serious time bace je text ni ... taching gile weyh . akak sayang ayah , muahhmuahh :) 

japjap2 nak buat sttment yg dah 200 wishh aku kat fb . huh . ekceli sikit doe . friend bukan main lagi smpai 2000 lebih , yg wish 200 je ... btw , thankyousomuch pade sape yg wish tu . 

*I HEART YOU BABY*