" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





lastnight in may}
1 Jun 2012 | 10:50 am | 0Comment



hye stalkers , anons , copypasters , haters , liars , and lovers so whatever .
Hai ebelibadiii . apa khabar anda semua sekalian alam ?
sihat ? ok ? tak ? oh ok . 

[lirik berpandukan gmbr atas, LOL]
" if i was boyfriend , I never let you go 
i can take you places you ain't never been before
baby take a chance or you'll never ever know 
i got money in my hand that i'd really like to blow 
swag swag swag on you "

justin bieber hensem BOYFRIENDselena gomez cantik 


*eh memang tak pasal2 lah nak citer pasal justin drew bieber nih .. masalah masalah . ekceli i buat entrie ni sebab nak ckp " SHUH-SHUH MAY AND WELCOME JUNE "
today 1 jun . jap , satu dua tiga , 
sah ! ahad ni birthday nur zarith syafia zahiri anuar . aku nikah kan di kau dengan blalalalal .
3 june , aku dah tua nanti . 14 tahun . sekarang aku baru sedar yang kat sekolah .. aku dh jadi senior untuk budak2 form 1 . muahahah . tapi aku tak paham2 kenape tah syafiq ckp aku form3 ?
die ingt kan aku form 3 .. huh lalala . susah2 ! aku bukan candidates pmr lah mengong (:

korang2 ,, sini jap dekat2 kan mate tuh kat skrin . fokusss ! semalam punye malam 31 may . aku dengan ayah ibu adik2 pergi awana , genting . hah ? korg tanye buat ape ? pegi dinner lah bruh . ta kan mlm2 nak main golf kot .. huh soalan budak darajah satu . haha ? DARAJAH kate nya . correction - darjah . 

kiteorg dinner dekat rajawali . first2 masuk je dlm restoran tuh .. mate aku , mate aku ... tertumpu kat sorg mamat nih je . mak ai , rindu nak mampus kat kau AWAL . eh , bukn awal ashaari tau . tapi die ni awal lain . awal yg lagi comel , yg lagi hensem , yg lagi tinggi siket je dari aku , yg lagi pendek antare waiter2 kat awana tuh . how cute ? ekceli die waiter kat situ . kalau nak tahu , die sebenarnye dh lame brhenti kerja since aku drjah 6 . tup tup semalam pergi dinner kat situ .. nmpk die pulak . dtg mje kiteorg ambik order , diri sebelah aku pulak . haha ! kalau nak tahu kan ,, mak aku pon kate die hensem .. nguehh nguehh . 

part nih yang best sebenarnye tautau .. time kiteorg nak balik , dlm pukul 11.30 macam tuh lah .. die pon nak balik dh . time tuh aku pergi toilet , die pon same . aku tandas perempuan die tandas laki lah . mase nk keluar toilet  tuh , die pon keluar . last2 bertembung kan , aku pon bajed2 senyum je ... kfine die tegor . 
AWAL | hmmm , nih yang dulu selalu dtg awana time kecik tuh kan ?
AKU | eh , ha'ah . hahaha , boleh ingat pulak kan ?
AWAL | btw name awal tau . eh , mestilah ingat . dulu , mase saye kerje sini kan .. selalu ambik order 
AKU | hahahah . ohOH . yeye , feeya pon ingt muke awal . mase masuk2 tadi ambik order terus ingat . haha
AWAL | sekarang dh pakai tudung kan ? dulu dtg free hair , ikat rambut lagi .. haha
AKU | haha , tolonglah . dulu tu dulu lah . ni feeya yang baru k . haha
AWAL | oh oh bagus lah . lagi cantik kalau pakai tudung sebenarnye
AKU | kan ? haha . comel pulak kan ?

haha , pastu byk jugak lah soalan yg die tanye ... pada para cewek cewek sekalian .. jgn jelly sama gueh yaa . hahaha . sumpah deh awal hensem gile . tibe2 pulak my dad buat miscall . eh ? sejak bile tah ayah aku pandai bermiss2call ni . ni mesti mak aku yg ajar ni . haihh . ayh aku kate "cepat !" dorg dh ade dlm kereta . pastu2 nak tahu ape yg jadi ? korang2 mesti tak sgke punya lah . time aku nak masuk kan phone dlm poket seluar .. well mls bw beg . awal ckp , nk number boleh ? muahaha . sumpah aku gelak gile time tuh . die pon . mak aihhh kalau korg ade kat situ , comfirm muntah berdarah bernanah le korang . time tuh die keluarkan phone die .. then bagi aku type number . cheh wah ! iphone 4 tuh ... dah tekan nombor .then aku tekan lah call . phone aku berbunyi . haha . ok die tnye name lagi sekali lagi ... aku pon ckp lah F.E.E.Y.A tekan space C.O.M.E.L= FEEYA COMEL. respons die , haha , ye lah cik adik . thanks yah  . aq , ok .. bye awal . 

haha , finally malam tadi pukul 1 die hntr msej . "DAH TIDO KE BELOM" . aq reply : belom awal .
pastu phone xperia aku ringging ... die call lah tuh . haha . bab ni malas nk share ! haha
kalau nak tahu , kiteorg sembang smpai pukul 2 : 55 pagi . terima kasih ye awal for mmbazir2 prepaid untuk FEEYA ANUAR .

-color hitam . iphone4 . apple . begini la phone awal-

nak tnye tak umur die berape ? betol ni nak tau ? umur die umur die 20 tahun . muehhmuehhh ! 
tapi2 kan , umur kiteorang beza 6 tahun je k . haha , kalau ade jodoh tak kemana kan ?
dan dan bapak ngn mak aku bahagia je even dorang punya umur beza 10 tahun lebih . 
haha lupe kan . awal abg aku k .
caption : awal hensem kalah randy pangalila .