" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





SEKOLAH SEKOLAH !}
9 Jun 2012 | 2:26 am | 0Comment


SAPE PERANGAI MACAM NI ? ANGKAT KENING. KEJAP*GIVE ME FIVE :)

assalamualaikum ..
hye semua . ape habaq ? harap sihat sihat belako . lagi 2 hari je cuti . sabtu pastu ahad . whattthe??!! haihh cepatnye masa berlalu bila cuti sekolahhh ni kan . hmm lambatnye masa berlalu bila sekolah nanti . kayy cikgu bagi kiteorg cuti lagi seminggu lagi . eh tak cukop kan ? ni lah , masalah student student sekolah macam aku , NAK CUTI TAPI NAK SEKOLAH . NAK SEKOLAH TAPI NAK CUTI . haihh berbagai bagai kan . sebenarnye kan .. stattment nak cuti tapi nak sekolah tu .. kiteorang nak pergi sekolah tapi taknak belajar tanak periksa ,cikgu ! haha , oky oky bab bab tu .. aku tak bagi tahu pon .. korang tahu2 sendiri kan . ataupon ade yang berpendapat lain ?

Dan dan saya tak tahu nak update ape ? bukak facebook memang sah sah malas nak buat status dan facebook sangat boring sekarang . Benda same je . bukak bukak , gambar budak2 facebook pergi hangout . huh jelly k , jelly k . kalau bukak twitter TL lembab nak mampus pulak kan . internet internet . tapi kadang2 bosan kan menghadop twitter tuh . Tapi memang semestinya twitter lagi fucking awesome dari facebook . sebab nak update apa pon orang bace then buat dont know je kan . LOL ye lah akhir ni facebook dah macam harem . bukak notification penuh request game . lagi lagi musim EURO . game bola je lah . hey ualls , mak jemah nak ckp ni .. mak jemah tak akan accept mane2 request tau . (rindu pulak dekat JOHARA PAGI ERA) . lagi pon kan , aku bukan nye layan pon game kat facebook ni . loading lambat k . aku main didigames.com je . lagi best . lagi pantas . ada nilai mesra alam disitu . tak percaye , pergi search google . main dressup lah , makeup lah , masak masak lah . haha , kau kau semua hado ? k fine .. jiwa kebudak budakkan masih tersemat rapi di dalam jiwa ku walaupun usia dah bertambah tua k .

Harini aku rase zero . yah , betol tuh . KOSONG like najwa latif. really kosong gila gilak lah ... rasa macam ade yang tak kena ? ape bende tah . aku malas nak fikir sangat . ye lah ye lah , rase macam someone dah pergi nun jaoh di hujung dunia tuh . fuyyooo gila gempak cita kau feeya ! seriously sangat lah jaoh . sampai kaunter AIR ASIA (aku rindu awan dania <3) pon tak wujud tiket nak pergi tempat tu . tapi aku rasa aku dah buat keputusan yang betol and never ever regret k . Lepas ni kalau die call ke text ke IM ke hape ke .. malas answer it . sorry ye bro , awal2 aku nak mintak maaf . harap kau sentiasa berjaya di dunia dan akhirat . dan dan berhappy selamanya lah dengan sekenndell kau tuh . pui ! (nah , hambik air liur aku) Tapi weh tolong lah jangan lupa nama aku k . Haha . Ayat dia kan .. macam patah seribu je kan . hm , teringat pulak sharnaaz ahmad . dan dan jangan lupe when de'moment kau mintak couple , aku tolak k . Haha . 

Haha , tapi kan . Bile tengah sedih kan , bercakap dengan benda bukan hidup lagi bagus . rase mcm dorang lagi faham je kan . Lagi2 kalau patung .. lagi lah mata dorang tuh, fulamak tak berkelip mata pandang kita . Lailai , first Pegang je teddy .. korang berlakon lah mcm MR.BEAN tuh .. haha . alaa , buat je mcm die angguk angguk kan teddy die tuh . tak pon .. kalau aku , duduk je depan cermin ... duduk lame2 . pastu korang nak lepas ape pon lepas  je . sampai air mata berdarah pon tak pe . nak bernanah pon boleh ajaa . perhatian ! pastikan anda sediakn satu baldi besar untuk menakung air2 mata yang berbagai warna tu . pastu time tengah melepaskan kan isi hati dekat cermin tu (alahai muka aku) buruk nyaa bila menangis . teros bangun ambik handkerchief yang warna pink gambar hello kitty tu . lap muka . tengah dok mengelap2 smbil tuh aku akan mengadvise kan diri aku sendiri . like this >>

"FEEYA , kau kena kuatlah ! "
"(mcm hasutan syaiton pon ada) hey feeya , buat ape kau nak kesah pasal die .. buat ape nak jaga perasaan die . biar lah die . die pon bukan nye bagos mane pon . lupa kan saja . 
"(kadang2 hasutan yg baik dari bidadari) astaghfirullahalazim , go go feeya ! ye kau , feeya nak jadi yang terbaik . biar lah dorang nak bandingkan kau dengan sape pon .. dengan kakak sedara kau yg dah masuk u tuh ? dengan adi putra ? dengan jiran sebelah ? hey youalls , aku pon boleh lahhhh . dan aku akan gelak sorang2 smbil tarik rambut smpai gugur dan sampai botak tengah kepala aku. 

haha , yang nombor tiga tuh ... dari bidadari tu weh . jgn jelly k . haha . ok finally sebelum aku beri salam nak publish post ni kan . aku nak share acano jadi teacher mathematics 30 ringgit kepada adik aku ni ... hm , biasalah tu . kalau dah tak suke math tu , aku faham sengsangat kalau die susah nak terima subject tuh . smpai aku bagi berpuluh soalan pon boleh lupa cara nak solve the problem . tapi nak wat acano adik oi , UPSR tiga bulan sajah lagi . huahua . doakan adik aku yg bernama NUR NUZATHUL TANIA ni ni berjaya dlm upsr die . sokongan anda amat kuhargai .

jangan tenung lame lame dan selamat beramal ....


*ni lah budak nak upsr tu , ok jgn jelly kiteorang dekat LONDON*


*CORNETTO UDA DAN DARA*