" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





mtv worldstage}
10 Jul 2012 | 5:43 pm | 0Comment



siapa yang handsome ni ? siapakah siapakah ? oh yaa . yang cute handsome gilos ni name die justin drew bieber . dia ni kan .. nak buat consert sabtu ni . untung lah kau kau yang ade ticket tuh ... untung nye untung nye !!! aku jealous kay . jealous nyee ! aku dah try kat era , tak dapat . ahh so loser . afifah kata terima jer takdir yang kita dapat pergi . hahaha redha dengan takdir .

muhamammad syafiq ,
yang pergi telah kembali . hakhak . bukan mati , hidup balik . salah sangat stattment tu .. die sifat walafiat lagi . alhamdulillah . dia calling calling aku lagi . i miss you so so so bad bangang . oh sori mencarot . ok , sebenarnye start berbaik baik sangat dengan die .. sangat lah tak best . nak tahu kenape ? itu akan membuat kan aku kena selalu topup . sebab kiteorg kalau dah text , satu hari boleh 50 lebih mesej . kalau on the phone , pakai hot ticket .. call 30 minit pon tak cukup . how come ? belum jadi boyfriend . kalau tak pokai aku .. dh lah topup guna MY OWN POCKET MONEY pulak ... bahagia nya hidup !!! puihh ! puihh ! 

mp3 ,
sangat lah anti amin . semakin membenci yap . macam bangang je kan . seriously aku rase sangat lah bersalah dengan afifah . im so sorry . aku rase macam semua salah aku . eh , bukan salah aku je . salah justin bieber tu jugak . sape yang suruh die tak pernah bagi aku dengar lagu die tu ... "OVERBOAT" erhh blabla .bangang nye . sorry afifah . huh , kesian afifah . afifah !!! aku sayang sangat kat kau . arghhhh . k memang tetiba . tapi serious aku sayang kau k . hahahahahah gelak gelak . aku harap mak kau berlembut hati lah dengan kau . nnt setiap aku sembahyang aku doakan mak kau sentiasa berlembut hati nak pergi tuntut mp3 tu balik dekat pn . zarita . 

NOTAPINK UNTUK IEFASA : 


afifah , kau nak tahu tak ... aku terharu gila bila bace bende ni tau . aku nak nangis . huaaa . kau tahu kan , aku sayang kau . aku sayang kau sebab aku sayang kau lah . 

NOTAPINK UNTUK MR SHAHZREEN :

thankyou so much you ... sebab dah unblock me . dan dan i dah hantar request yang i nak berkawan balik dengan you as usual . semoga lepas ni kan kan , tak de sape kecoh kecoh lagi kan . Shahzreen , you nak tahu tak ... i rindu gila nak chat dengan you setiap pagi setiap malam . i tahu you mesti tak rindu i punya .tapi untuk pengetahuan you shahzreen .. i rindu gila dengan you . dan rindu gila nak guna (i-you) dengan shazreen . dan .. banyak pulak ayat sambung2 kan .. kay kay ni last . FEEYA JELOUS GILA BILA DAPAT TAHU SEMUA BUDAK2 KELAS FEEYA DULU .. ADD SHAHZREEN . 

PAK ABU BERSEMBANG DENGAN PAK MAT ,
BILA NADA CINTA NAK TAMAT ? 

haha , pantun 2 kerat . kbye assalamualaikum