" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Live while we are young !}
20 Nov 2012 | 5:18 pm | 0Comment



hye assalamualaikum muahh muahh ? long time no see aite? me rindu you all. hahaXD
kokorang cuti jalan jalan manoo ? ayah saya cuti esok ? 4 ke 5 hari entahh ?

1) ketama, aku rasa macam nak pergi Sunway lagoon. Homai lama gila aku tak pergi mandi situ.
2) kedua, aku rasa mcm nak terbang. Haha *berangan*
3) ketiga, aku rasa hari hari nak keluar kl dengan kawan kawan. how tamak ?\
ok tukar topic.

Justin Bieber,
seriously aku sedih gila *evil laugh* eh, memang betol pon. Kesian gila Justin Bieber :( takpelah dorang tak de jodoh an :p *feeya,tolong jangan jadi hipokrit* eh, even dorang dah putus pon. tapi lama 2 tahun kot dorang couple. Haha sejak bila aku mem-busy kan body aku ni nak sebok sebok hal dorang. lantak pi lah. Haha.

Hangout,
Haha,14.11.12 kiteorang keluar midvalley.  fulamak aku date dengan Pau lembu. Dalam plan nak ajak hazwan dengan unknown. Kawan hazwan maksud aku. Tapi dorang tak datang pon mid. Haha. Takpelahhh hari yang indah lah sangat bila aku berjalan berdua je dengan Pau lembu. Kiteorang tengok wayang sampai dua kali. Masuk Mcd duduk je.... Pastu tengahari biarlahh makan big apple. Haha. Dah lahh air kita share.  Mengalahkan orang tengah bercinta. Haha. Takpelahh kitapon bercinta apa. Aku perempuan kau laki. Haha kau kan haritu tinggi ^^

Istanbul I'm coming & Sinister,
Haha. Dua dua tempat duduk yang kita dapat dud dua tak best. Masa tengok Istanbul dah lah sebelah aku makcik makcik. Spoil doh. Sinister lagi lah.. kiri kana kita orang cina. Sorang rambut biru tengah menggedik dengan gf dia sorang lagi hambik kau. badan dia sedap bhai. Dah boleh buat bantal peluk. seriously, cerita Istanbul tu best gila :) Romantic habis. Lisa dah lah comel nak mati dalam tu. Haha. Sinister, hemmmm panggung tak habishabis penuh je bila cerita tu. Tapi sumpah tak seram langsong. Nak tengok silent hill tak boleh pulak :( 18 tahun. Hemmm nak tipu tak boleh kiteorang muka budak budak lagi . Haha

Amir zharif,
haha ditakdirkan kiteorang jumpa haritu dekat ktm masa hari aku nak keluar mid tu ? haha. Crush sapa lahtu kan ? PINA. haha -,- aku tak sangke gila dapat jumpa dia. Muah muah. Dan dia tinggi gila. kepala aku paras paras bahu dia je. Haha pendekx nye aku. haha

Emm guys, sampai sini jolahhhh entrie kita kali ni.