" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





#PMR2013}
13 Dec 2012 | 1:35 pm | 0Comment


Hye assalamualaikum. yeahhh finally finally finally. laptop pink aku yang mcm sial ni dah balik dari workshop. Dan dan dan online sampai lebam! Lol btw cung tak tarikh kita buat entrie ni. Cun kan kan kan. 12.12.12 Ceh 12.12.12 tu semalam -,- today 13.12.2012. Oh okay #HappyBirthdayTaylorSwift. tahun depan kita batch 98 yg terakhir ambik PMR. my mum kata tahun depan jangan nak outing outing dah. haha my mum memang suka gegabah bagi warning awal awal. Alaaa chill lah ibu. Ayah pulak tak habis habis ckp Belajar rajin rajin kalau tak susah nak dapat kerja best best. Haha takpa  nnt aku mewarisi jelahh pekerjaan bapak aku tu kat genting. Haha lupakan. aku nak jadi doktor *gelakgelak* 


Dan bermula lah cerita...

Cuti sekolah kita pergi Melaka. yaaa bandar bersejarah. Dan bapak aku tetiba ckp dengan aku pasal parameswara. Dan aku malas nk melayan sgt sejarah sejarah ni Haha. kiteorang kat sana 5 hari kot. rasanye... Idk why cuti kali ni rasa lain dan dan dan taktahulah.. Ayah bawak kiteorang pergi Makam Hang Jebat lahh itu lah ini lahhh.. Daaa -,- last day kiteorang kat sana kiteorang singgah waterpark melaka. Dan dan aku tak pakai tudung. Astaghfirullahalazim. Haha nasib ahhh. aku pon bawa seluar paras paras bawah lutut tu je. kantoi. Dan dan aku teringat kat 2 orang abg yang kerja kat situ yang jaga gelongsor gelongsor tinggi tu. Abang 1 dan Abang 2. Abang 1 jaga gelongsor yang color biru cair biru pekat tu dia mintak no. phone. Haha seriously aku nak tergelak. Tania pon gelak mcm hantu masa tu. babi kau. Abang 2 pulak dia jaga gelongsor color biru + oren + merah + kuning + hijau. okay gelongsor tu warna warni dan gelongsor yang paling tinggi kat waterpark tu. Dan dia pulak ckp Hye. Fulamak --' tapi aku tak tahu macamane aku boleh jeling jeling pulak kat dia. Seriously bila ingat ingat balik, ruginya aku jeling. Dan lah handsome tinggi. Tapi sayang, dia tukang jaga gelongsor je... Lupakan jelahhh... Haha.

Crush,
Haha pasal entrie lepas tu.. aku memain jelahhh. Haha seriously aku manada crush crush boypren boypren ni. SUFEFE! Ape nama mamat yang entrie lepas tu? Rasyid ke ? Haha yekot. Kita memain jelahh... Kepada afifah, kalau kau nak tahu setiap kali kau ckp nama mamat tu masa kita otp aku rasa nak gelak jeh :D sebab tu aku tak habes habes tukar topic. Lalala

Sinar Gemilang,
Puyoooo! ye, aku tusyen. Untuk cuti sekolah ni, Sinar Gemilang buat tusyen math and sc je. Dan dan aku baik gila kat tusyen tu. Diam je. maklum lahh takde geng. haha. Syamimi dia duduk dgn sape tah. Kawan setaman perumahan kot. Ceh ayat aku LOL. dari hari pertama sampai sekarang.. aku still takde tempat duduk tetap. Kejap sebelah perempuan ni kejap perempuan tu. Redahhh! Seriously, aku lega gila bila dapat tahu yang ithna tak ambik pon tusyen untuk cuti sekolah ni. Haaaahhh lega :) Yang aku kenal kat tusyen tu sape je.. Abang-adik, Amir,Syamimi emmm tu jelahhh rasanye. Haha bagus gila kan. 

Afifah,
AKU NAK IKUT PERGI KAU! weh, kalau boleh kan kan pergi 21? sebab 20 tu aku tusyen :) kalau nak pergi jugak 20 tu, kita kena balik awal. 

Syazwina,
Seriously dia lupa aku. kbye