" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





#Firstdayofschool}
3 Jan 2013 | 6:50 pm | 0Comment



Hye dan Assalamualaikum semua :D
Finally Finally feeya dah pon masuk 15 tahun. Woooot wooot dah besar k dah besar. Para para junior sekalian sila hormat kakak kat sini. Ceh, kalau junior junior sekolah aku baca stattment tadi, mesti dorang anti gila kat aku kan Haha kejamnya kejam nye.

Aku rasa ini bukan entrie aku terakhir atau apa sahaja sebelum PMR. melainkan kalau malaikat izrail tu dah cabut nyawa aku Hmmm :'( Haha bila pikir pikir balik gelabah gila bila afifah cakap kat entrie latest dia yang tu entrie terakhir sebelum ambik PMR -,- Haha tipu lahh kalau dia tak on intenett langsong lagi kan. Bukan kawan aku doo kalau macam tu Haha

Bila cerita balik pasal #firstdayofschool aku rasa macam biasa je Haha cuma nervous banyak banyak masa announce kita masuk kelas apa. Yelahhh aku pon rasa korang pon mesti rasa macam biasa je kan pagi tu.. Al-maklumlah 2 bulan cuti apalahhhh sangat. 2 bulan tu rasa macam 2 minggu je kan Haha kejap je, pejam celik pejam celik dah sekolah kan, pastu pejam celik pejam celik dah nak PMR Haha. Bila cakap balik pasal berapa hari cuti kan, cuba korang semua cakap dengan aku siapa je yang puas cuti ? *krik krik* Haha takde kan :D

Untuk tahun ni, Alhamdulillah aku still lagi stay kelas. Kelas kedua selepas Siber dan tak terkira sekali kelas KAA. haha macam yang aku cakap tadi, aku nervous gemuruh takut semua ada lahh time pengumuman tu. Tapi aku bersyukur jugakkk akhirnya aku stay kelas yang sama dengan Afifah Azlin Afira Syeera Mimi dan sekarang duduk sebelah dengan Afifah. Dan yang paling penting sekali... kira tercapai jugak lahh impian afifah yang teringin sangat nak duduk bawah kipas Haha kesian dia tahun lepas dia duduk tepi tingkap dan aku pulak senang lenang duduk bawah kipass Ahhhhhh berangin nyaaaaaa tak penah pon panas panas macam afifah yang duduk tepi tingkap Haha

WOI korang ! Jangan belahhh dulu :( aku nak cerita ni yang aku.. yang aku belum dapat kesemua buku teks lagi!!! Haha excited nya aku, excited nye.. Astaghfirullahalazim kalau nak berjaya kalau nak 8a mana boleh macam ni... Shuhhh shuhh pergi kau main jauh jauh sifat sifat pemalas atau pon sifat sifat syaitonnnn Haha actually afifah pon tak dapat buku lagi sebenarya. EH apahalll lahh aku tak habis habis dok mention nama dia nih ? lelwwws

Now peeya nak cakap yang peeya jumpa Syazwina. Yahh budak pandai MRSM melaka in daaa house! haha yelahh haritu dia ajak keluar dan aku macam "oh okay oh okay. Bila ? Bila?" Haha kiteorang berdating berdua dengan penuh privacy duduk meja hujung sekali dekat tingkat atas KFC haha. Kalau korang nak tahu kiteorang jumpa pukul 10 pagi dan korang tahu kan.. kiteorang kena makan breakfast punya menu lahhh.. Hmmm pon boleh lahh :) aku order pancake. Ummm nyam nyam sampai menjilat kaki aku makan sebab cedapp cangat weh :* Ughh damn, nak lagiii :( Dan untuk pengetahuan korang, Wina dah ramping weh Haha dah kurus jealous bhaii aku. Terasa teringin je nak duduk asrama, hmm maklum lahhh budak asrama kurus tak cukup makan bukan macam kita ni yang sentiasa ulang alik pergi sekolah. Badan semua mantoppp mantopp Haha



Rihanna Umbrella :D Haha cantik je pulak aku tengok rambut merah dia ni. Okay bila dah wujud nya gambar kedua ni kan. Itu bermakna memang ada cerita lain dan luar dari sekolah lahhh. Dan bila korang tengok Rihanna ni macam anoyying je tergedik tergedik pusing pusingkan rambut red dia dekat jari dia kan, aku rasa macam nak tarik tarik je rambut dia ni Haha aku rasa korang pon mesti dah boleh agak.. mesti cerita kali ni superr duperr annoying Haha. Dan annoying itu adalah Mr. Khai Haha Bodoh! Bila ingat balik malam tu aku rasa memang betul kata pipah kiteorang memang tengah bermanja pon bukannya berperang Haha so sekarang ni siapalahhh yang takda adab kan ? Suka hati aku lahh nak puihh puihh kat kau ke hapaa. Oh Bitch Please -,- Ohhhh shitoo -.-

Hahahahaha aku rasa macam dah panjang je entrie kali ni.. dan aku rasa mcm lama je menghadap laptop aku ni -,- So, apalagi lu blahhh ahh sekarang :D
Bye xoxo Peeya :D