" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





#Tuition}
12 Jan 2013 | 1:50 pm | 0Comment



Hye,
Assalamualaikum handsome pretty,

Hmmm how's life ? haha macam mana hari hari indah korang dekat sekolah tu ? Best kan. Aku rasa aku yang tak lama lagi ambik Pmr ni pon enjoy je. Haha enjoy tak enjoy lahhh -,- Haha yeahh homework hari hari memang bertimbun -,- kadang kadang satu hari sampai 2,3 subjek jugak lahh. Tapi kalau wujud orang macam aku ni, mesti suka tunggak tunggak kan kerja kan.. mentang mentang kena hantar minggu depan so, baru nak buat malam nak sekolah tu. Haha biasalahh tu.. korang pon kan lol

#Tuition #Tuition #Tuition #Tuition #Tuition #Tuition

Haha tuition, sa sangat best. Tapi tujuan aku untuk pergi tucen memang nak belajar. Belajar bukan nak tergedik gedik. Belajar bukan menggatal. Belajar bukan jadi miang. Aku nak belajar je. Hmmm Pmr sentiasa menghantui :3 Tapi aku tak nak jadikan tahun ni tahun penuh tekanan Haha cool je.. Haha macam apa yang aku baca dekat tweet tweet kak Alliena Sharif yang dia kata form 3 dia relaxx je tak de pon pressure..Dan target aku takde lah tinggi tinggi sangat, 6a keatas sudah memadai. Tapi kalau sejujurnya aku cakap, aku memang nak 8a. Straight A's. Aku tak nak dibanding banding kan dengan cousin aku yang dekat KL tu, Kak Syikin Kan Ain. Yahh dorang memang pandai. Dan aku nak ikut jejak dorang kalau nak berjaya. Cehh ayat~ Tapi kan kan, ayah kata kalau dapat 6a ke atas.. mintak je apa nak? Woi aku tak tahu nak mintak apa, camera hmmm aku tak nak. Yeahhh aku nak tukar tepon. Phone jenis apa aku tak tahu lagi.. tapi yang pasti aku akan pilih yang latest punya. HahaXD aku taknak blackberry :3 Screen dia kecik, tak puas.. Haha aku nak pilih smart phone hmm comfirm! comfirm hundred percent! Touch screen dan screen dia mesti besar. Haha

#Fakrul #Fakrul #Fakrul #Fakrul #Fakrul #Fakrul

Semalam lahh, masa aku sampai sampai tusyen je. Member member aku, Erin Temah Lola Mima dan adalahh lagi lagi tu yang aku tak comfirm sgt apa nama dia. Sampai sampai je, aku di hujani dengan soalan cenggini..

"Weh feeya feeya! kau kenal Fakrul tak ?"
"Alaaaaa, yang tinggi tinggi tu"
"Kau kenal ke takkk wehhh"

Itu je lahh soalan soalan yang aku ingat , sebenarnya ada lagi. Bila dorang tanya je aku pon jawab je lahh "hmmmm, kenapa? aku tak kenal wehhh" pastu dorang gelak aku pon join lah gelak. Blur. Haha sengal kan sengal. Korang rasa apa lahh kan, Hahaha. Tapi seriously aku tak kenal langsong siapa si Fakrul tu ? Maklum lahhh aku kan budak baru. Hikhik. Tapi mengikut apa yang dorang cakap.. Fakrul yang duduk depan aku semalam.. yang pakai baju Melayu tu... Haha. Lepastu masa subject Eng, dorang menggedik berpakat pakat nak kedepan kan meja --' Pastu automatik meja aku dekat dengan si Fakrul tu lah kan... Si Mima pulak "Cehh cehh Peeya! Cehh cehhh" Errrrr -,- Sakai je Mima uhhh *(OO)* Tapi aku ejet ejet cool je.. Tunjuk muka malas nak layan aku lol. Tapi dorang boleh pulak buat pantun yang "Pen Merah Pen Biru, You marah I Love You" tulis dekat kertas lepastu nak bagi dekat si fakrul then ckp aku yang bagi. Bodoh je. Nasib baik aku dapat halang dan siap mencarut lagi dekat dorang Haha Tapi waktu dah habis tucen pukul 10 lebih macamtu baru aku tahu semuanya :3 Haha Temah ahhhh reporter dia, dah macam Propaganza pulak aku rasa.

Okay aku rasa macam dah kesuntukan masa je... Haha sejak bila aku ada suntuk masa untuk benda benda macam ni pon aku tak tahu. Haha actually entrie kali ni, aku buat pon sebab esok hari last rumah aku berinternet. 13.1.2013. Sebab ayah aku dah potong aku punya account broadband. dan ayah kata nak pasang Tm. tapi aku tak tahu benda tu wujud bila. So ini kira kesempatan terakhirlahhh aku nak post entrie sementara tunggu berapa lamalahh bila wujudnya si Tm tu :3

Kbye xoxo Peeyaahhhhhhh