" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Feel the warmth}
12 Feb 2013 | 7:11 pm | 1Comment


Assalamualaikum fellas :*

Ughh dah lama tak update blog. Hahacummmmm. Berhabuk ahhhh lelws ok semenjak jadi pelajar tingkatan 3 ni rutin harian aku memang sentiasa padat. Cewahh ayat :* hahaha tapi memang betul apa, kiteorang memang sentiasa sibuk. Dan ofcourse plus plus stress. Ok sila bunuh diri semua..... ok sebelum tu ingin menegaskan title post takde kena mengena sama sekali :p

Bermula isnin depan.. jyeahhh kiteorang mula balik lambat sebab kelas tambahan seratus ringgit setahun tu zzzzz. Takpe bersusah susah dulu baru bersenang senang kemudian, betul tak ? hummmmmm :( Dan mulai isnin depan jugaklah aku akan bertambah penat sbb balik pukul 4:30 lepastu sampai rumah mandi tukar baju makan semua lepastu kena pergi tusyen dekat sini pulak pukul 5:30. Subjek bm dengan sejarah. Ughhhhhhh semoga apa yang aku buatni akan berbuah hasillah kan Insyaallah amin ya rabbal alamin :) Hahaha yang buat aku rasa nak gelak bila ibuku ckp "biarlah penat penat, nanti susut sikit badan tu" dan aku rasa masa tu aku  macam malehhh je nak bagi respons -,- Tah pape tah ibu. Okay tukar topic lol

Emmmm haritu ahhhh, Afiqah tiba tiba ungkit pasal entrie aku yang semua semua pasal ithna. Dan seriously masa dia ungkit ungkit cerita lama tu aku rasa macam... ummm entah. Ohh ye aku rasa bodoh. Ummm betul lahh aku memang rasa bodoh sbb pergi layan benda benda yang memang sah bodoh. Bila fikir fikir balik aku memang sepenuhnya tak matang masa tu. Haha semua yang terlibat tu memang tak matanglahh terutama senior senior yang ada sekali tu kan. Umm dorang lagi sakai. Sepatutnya dorang tunjuklah contoh ke apa.. ni tak sama sama nak bahan aku.Hahahaha balik je sekolah haritu memang aku terus cari laptop lahh kan.. Aku cari laptop dekat semua tempat maklumlah ayah aku sorok laptop den katanya kalau laptop pinky ada dekat tangan aku memang semua tak jadi lahhh! Homework malam malam baru sibuk buat.. Hahaha feeya feeya. Last last aku jumpa jugak laptop tu dekat meja sebelah katil mak bapak aku. Eh perlu ke bold bold duhhh? 

Lepas cucuk broadband semua aku terus bukak recent post.. aku terus baca post lama lama tu haha aku rasa macam kelakar pon ada. Aku reply tweet Elfiraloy pon jadi masalah dorang *shit. Busy body betul dorang kan kan apa nak jadi tahhh. Lepastu pasal mamat kepeng tu? Hahaha malas aku nak ckp lagi. Dan haritu aku nampak dia masa aku naik genting cuti sekolah haritu. Tak silaplahh dia pakai baju kfc zzz syafiq kawan dia tu pon aku nampak. Hahaha dorang budak lepasan spm kalau nak tahu. Dan aku dapat rasakan yang mesti hamba hamba Allah yang baca post tu dulu mesti ckp aku jahat kejam semualah kan. Mencarut tak habis habis. Astaghfirullahalazim.... Apa nak jadi lahh aku masa tu kan hahaha *kutuk diri sendiri. Eh sekurang kurangnya aku sedar diri jugak. Daripada dorang? Perasan diri bagus je ohhh bicth pelase :*

Bila fikir fikir balik... aku tukar sekolah dulu memang sebab dorang pon. Memang sebab dorang! Perlu ke aku hadap muka dorang lagi? Eiyuhhh double yaks dehhhhh. Nasib baik lahhh ayah masa tu baik gila ikut je aku nak tukar sekolah hmmmmm :(

Okay everybody, Korang ingat lagi ke tidak pasal Fakrul hafizan antara nama nama yang di mention kan oleh aku sendiri dalam entrie lepas ? Ingat tak ingat tak ? "Nobody caresssssssss" okayyyy hemm hemm annoying gila kan ayat nobody cares tu ? Rasa nak bagi buku lima je... cehhh ayat buku lima..... Tumbuk sudaaaaa lol. Okay finally den dah dapat number dia. Erin ahhhh yang tolong post post kan.. Number aku pon dia yang post post kan Hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhaha nanti aku belanja kau Erin lol ok fellas sampai disini sahaja coretanku xoxo


Sob sob :(