" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Keep calm and I'm a Belieber :/}
30 Mar 2013 | 2:57 pm | 0Comment


Assalamualaikum semua. Rindu kita? Oh terimakasih. Dah lama tak update blog kan? Patutla tadi masa bukak bukak je blog berhabuk gila. Eh bytheway guys, ni hah perempuan dekat atas yang colourful tu tu nama dia eryn. Okay kiteorang kenal since bulan 12 last year dekat tempat tuition. Dan dia dah couple dengan Izzul Hafiz Jenal. Hahaha ok sudah.

Okay sekarang kita mulakan dengan result Up1 dulu baru kita ckp pasal cuti cuti ni. Hehe alhamdulillah Up1 aku dapat 4a. Dan selebihnya ada b ada c. And as usual history gue maintain C. Hahahaha takpa insyaallah nnt aku cuba lagi. Lagipun Up1 haritu mmg aku tak baca langsung form 1 form 2. Form 1 adalah baca tapi bahagian Zaman Paleolitik Logam Neolitik tu je. Tu pon dlm paper ada jugak salah bhgn tu. Errr bila ckp pasal English. Paper 1 aku salah 2 je kot. Summary tu haaa macam hampehh! Dapat 2 markah je. Eeee cg kata aku singkat singatkan ayat sampai takda makna. Memang LOL.

Cuti sekolah 1 minggu ni, aku dengan family aku memang tak pergi mana mana pun. Ayah kata malas lagipun aya tgh badmood dengan aku ni hehe. Sampai harini wehhh. Biarlah aku tak reti nak pujuk dia. Ok kejam. Ayah sebenarnya cuti lama lah jugak. 4 hari kalau tak silap. Dan selama 4 hari tu kiteorang pergi awana, pergi hospital tengok usop patah dua dua tangan, pergi one utama, pergi masjid negara, pergi zurich tower bayar insurance orang, pergi jalan tar beli tudung ibu, pergi dataran merdeka dan blablabla. Sangatlah bosan.  
Dah la haritu masa pergi masjid negara aku tak boleh masuk. Emm paham paham je lah. Dah tu aku sorang sorang duduk dekat luar. Nasib baik haritu bawa laptop. Aku pun main je laaa dalam kereta. Tengok tengok dekat masjid negara ada wifi hmm memang aku cmpak jauh jauh lah broadband aku tu. Hahah dah laa wifi penuh. Dan dekat masjid negara tu ramai betul tourist. Lepastu dorangkan kan dah lah pakai short. Short yang betul betul short gila. Sakai je aku tengok haha.

Macam yang aku dan farisya plan rabu haritu sepatutnya kiteorang pergi mid dengan adam tutututt. Tapi semuanya bak kata farisya semuanya hancur punah. Errrr menyampah den. Tapi last last aku keluar jugak, tapi bukan dengan dia lahhh. Tapi dengan fakrul. Ceh cehh itu plan awal . tapi bila sampai je Rawang semuanya macam taik. Pergi rumah cikgu dia lah bagai. Dah smpai rumah cg dia adalah erin temah ayam blablabla unknownss. Dan dorang semua macam "Ehh feeya pun ada?!" Sumpah takda mood gila bila sampai. Eeeyu. Dan dan dan aku dekat sana, pukul 2 baru keluar rumah. Dah la aku dh beli tiket mid. Dan senang senang burn tiket tu. Dan aku ikut si eryn dan rombongan lahad datunya ke aeon rawang. Fakrul pulak balik batang kali sorang sorang hahaha. Hellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!

Okbye sebenarnya aku banyak je cerita nak share. Tapi sekarang macam lupa je nak cerita apa. Haihhh apa apa pun doakan kami batch 98 sentiasa rajin dan berjaya dlam Pmr nanti. Okbye muahh muahh