" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Seteresssssssss.}
19 Apr 2013 | 3:44 pm | 0Comment


Assalamualaikum :* Miss me? wuuu mishiu too. 

Actually taktahu pun nak cerita apa. Tadi lepas baca blog afifah aku rasa macam nak update jugak je lol.
So how's life? Haha okay okay :3 Semenjak jadi form 3 ni, well aku sentiasa busy dengan kerja sekolah, kelas tambahan, tuisyen blablabla dan yeahhhh paling penting aku penat gila naik bas. Lately mak nureen selalu ada meeting lepastu kadang kadang nureen ada training itu ini dan aku lebih rela naik bas sorang sorang  daripada menunggu sampai pukul 4. Kadang kadang aku merungut jugak duu kena naik bas semua ni. Tapi bila aku cerita dekat ibu bukannya dia nak offer nak ambik aku dekat sekolah ke apa. Ni tak "padan muka, siapa suruh nak sekolah jauh jauh". Okay damn it. 

Kebelakangan ni, kami.. ye kami. Nur Zarith Syafia dan Nur Afifah iaitu calon PMR 2013 sentiasa tangguh tangguh kan kerja okay. Dan  hal ini menyebabkan kami gila. Stress stress stress. Kerja semuanya banyak tak siap. Tapi Afifah lagi teruk lah. Banyak benda dia tak buat~ Nota khb , nota math tergendala haha. Ingat lagi hari Khamis haritu, pehhh meja kiteorang mengalahkan budak pandai. Macam orang bekerja. Yang paling tak boleh belah, bila pagi pagi tu Awatif datang dekat meja kiteorang lepastu dia cakap aku dah agak korang buat time ni. Nasib baik waktu cikgu rosiah, dia tak ada. Cuba kalau dia datang, bayangkan lah nasib kami yang tak siap hw. Hahaha. Haduhhh wahai pmr victim's bila cakap pasal calendar.. Pejam celik pejam celik dah bulan 4 kita sekarang. Dah nak hujung bulan 4 dah, dan pmr lagi berapa bulan je ni :x Aku belum bersedia lagi. Dan aku malas nak fikirkan birthday aku bila, baju raya blabla. Sebab masa tu lagi lah berapa ciputt  je nak dekat dengan pmr. Takut. 

Bila ngomong soal FOLIO, waduhh waduhh satu apa aku tak usik lagi. Stress do. Bila pikir pikir balik.. Sivik perlu jugak ke folio. Idonthinkso. At least geo ada lah jugak yang dah siap sebab itupun cikgu mintak, kalau tak satu haram pun tak sentuh agaknya. Dan folio sejarah, hemmm hemm zero. Tapi sabtu ni, insyaallah kiteorang nak pergi lagi gerai Nasi Kerabu Kak Leha tu. Sebab nak record balik semua benda sebab video haritu  macam haremmm. Dengan erin memekak dekat belakang-.- Bunyi phone lagii sebab masatu Hasif text banyak kali tanya mana topup dia. Errr dah la time tu lagu Heart Attack haha. Demi Lovatongggggggggggg <3

Macam yang sedia maklum, setiap kali aku nak pergi tuition kan, seriously rasa macam tujuan dia lain tau. Bukan macam apa yang aku harapkan masa masuk dulu. Nak belajar bukan nak menggedik :/ Idk why. Setiap Isnin, Selasa and Jumaat mesti aku rasa tak sabarrrr je nak pergi tuition. Afifah kata maybe sebab aku tak sabar nak tengok drama. Tapi aku rasa bukan sebab tu. Bukan. Lagipun malas lah aku nak sibuk hal dorang. Pandai buat pandai tanggung ahh kan. ugh, Ignore them. Hemm bila ingat pasal apis kan, hahahahaha seriously bila dia mintak slurpee aku hari tu. Peliks. Hahahaha luar jangkaan kut lol lupakan. Eh sebelum tu, be strong k apis pasal blackberry kau tu. hahahaha Dan untuk pengetahuan semua jugakkk. Fakrul dah botak haha. Ini kelakar. Hahaha sumpah aku tak dapat bayangkan muka dia. Mesti hodohkan lol.

Bye.