" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





Cuti xoxo}
1 May 2013 | 12:42 pm | 0Comment

Today: 1/5/2013
Holla Assalamualaikum.

SELAMAT BERCUTI!!! Hahaha even satu hari pun cuti haduhhhhhhhh sudah memadai. Sudah cukup bahagia kami pelajar sekolah. Tapi kesianlah ayah.. dia kerja swasta. Takda makna cuti cuti ni lol.

As usual pagi ni aku bangun 10:30. Cehhh penat katakan. Tapi aku yakin ada yang lagi teruk dari aku. Haaa mengaku  je lah? Entah entah ada lagi yang tengah berdengkur. Hmm, pagi tadi bangun terus masuk tandas then basuh muka, kumur kumur mulut. Tak mandi k. TAK. Lepastu terus turun bawah dan of course santapan pagi dah tersedia. Hehe dan ibu mula ahh dia.. "Sila makan tuan puteri" dengan muka annoying dia. Haha takpa takpa. Ada ubi ada batas, ada hari boleh balas. Ceh ceh :D

-Iklan-
Zen malik handome kbye.

Okay ppl, ehh espeacially to pmr victim hehe. Kita dah bulan 5 ni woi. Study belum lagi hemmmmmmm. 14.5.2013 ni dah mid-year exam. oh oh oh ohhh study belum lagi weh. sejarah satu hapak tak sentuh lagi. Haihhhh tension. Bila lah nak habis pmr --' Eh, btw birthday aku pun dah nak dekat kan. Lagi satu bulan dua hari macam tu ahhh. Hehe haritu birhday tania, dia mintak ayah bawak pizzahut. Aku hemmmm mana eh? Tak kesah lah. Ceh ceh peeya ceh ceh. Dan bulan ni pun birthday ayah jugak sebenarnya. 25 may. Tak silap aku hari pertama kita cuti pertengahan tahun ni. Hahahahaha ayah makin tua. 

Haha sekarang lupakan pasal birthday semua semua ni. Sebab nanti kalau dah 3 jun. Aku dah tua k. dah besar k. hehe 15 lahhh katakan. Hehehe. Eh harini ibu tetiba rajin masak, dan kiteorang adik beradik yang kasihan dekat ibu asyik masak je tak habis habis kan. so, Kiteorang ajak ibu makan dekat luar hehehe. Aku dengan tania teringin nasi ayam. Afham pulak nak kuetiow lakna bagai. Ibu entahlaaa. Aman? hmmm dia takda kat rumah minggu ni. haha patut ahh rumah aman damai je kalau tak mesti dia nak cari masalah je dengan aku. Btw, dia takda dekat rumah se se sebabbb dia wakil daerah main bola sepak. cehhhh dia jet jet je dooo.

Eh sebelum aku publish post untuk kali ni. Aku nak cerita yang haritu.. 27/5/2013 aku iepa aina nad dengan fitri: bf nad. kiteorang pergi pwtc. Book fair. Haha aku tak beli apa apa buku pun. hehe lepastu dalam 12.30 kiteorang gerak mid pula. Hmm aku yang baik hati dengan rela hati pergi teman kan afifah jumpa aleep. Hahaha bf dia handsome memang handsome tapi aku takut nak tengok. Entah nampak ganas kot. Hahaha dan kawan kawan dia not bad lahh. Handsome what :/ Hahaha dan sumpah iepaah woi, masa mula mula korang jumpa kan kan kelakar gila kot. Sampai sekarang aku ingat kot hahaha semoga berbahagia lah aku ucapkan xoxo


kbye. muahh muahh jaybeee.