" F l o w e r "

flaw

Sweety Peeyaaa :>


Dont be a bitch and rip





▲Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin▲}
7 Aug 2013 | 12:56 am | 1Comment


Assalamualaikum semua. Fyi aku buat entri kali ni pun bersebab. Dan sebabnya adalah jeng jeng jeng bo bo bosan aku bosan blablablabla. ((okayyyyyy)) LOL. 

Okay gys, last entri cek habaq hang cek gi shopping right. Kiteorang shopping dekat The Curve lepastu gerak 1utama. Actually ni first time 'shopping raya' dekat The Curve. Well macam sebelum ni masuk situ pun sebab pergi makan selepas keluar ikea. Not bad la harga dekat sana. Dapat lah jugak aku beberapa helai baju. Cantik cantik. Kiteorang shopping sana pun sebab ayah tiba tiba je ajak pergi sana. Dan kiteorang pun ikut je laaaaaa. Ye laaaa, masa tu apa yang aku fikir JANJI DAPAT BAJU RAYA. kan? Ye laaa. Dah la shopping last minute. Nasib baik banyak baju lawa lawa dekat sana. Sale dekat sana pun okay. Dalam 20%, 50% dan paling tak tahan ada jugak yang 70%. Harga lepas discount pun dalam 50 kebawah. Okay lah kan hikhik. 

Waktu berbuka, for sure crowded gila. Semua restoran penuh pulak tu -.- Ayah ahhh orang suruh masuk restoran awal tak nak. Dia kata takpa janji kita dah sedia air. Kiteorang masa shopping haritu parking dekat Tesco sebelah The Curve tu so sebelum masuk de curve memang kiteorang masuk dulu tesco beli mineral water lepastu adalah satu peel fresh guava yang pink tu. Memang waktu berbuka tu kiteorang berbuka berdiri lah jawabnya. Sedih tak sedih. Dah pukul 8 macamtu baru cari tempat makan. Last last mcd yang dekat e- curve tu je macam dah kurang sikit orang. So aku memang mintak ayah belikan samurai laa sebab sebelum ni pipah cerita dia berbuka makan samurai. Ishhh terliuq den. Okay kebetulan dekat dekat situ macam ada bazaar, kiteorang jalan jalan ahh cuci cuci mata dan dan dan kita ternampak Nazim Othman. Nazim Othman k nazim othman kau. Hencem gila ciotttt. Dah la tinggi wuuuuuuuuuuuu o.o Dalam pukul 9.30 macamtu baru kiteorang gerak 1utama. Kiteorang masuk Aeon je sebab masatu kedai kedai dah nak tutup. Dekat aeon tak beli apapunnn sebab baju semua buruk buruk belaka -,- Cuma my lil bros dapat ahh baju dorang. Terutama Afham banyak pulak ayah beli baju untuk dia heh.  

Lepastu semalam. Yeahh semalam ahhh. Pergi aeon rawang. Ingat nak cari kasut~ Tak dapat pun. Last last masuk F.os cari jeans. Padahal dah beli dah seluar.. haha ibu laaaa tiba tiba tanya ' Taknak seluar ni?' Aku dengan Tania apa lagiiii. tapi tania beli jugak satu kemeja. Nak habaq hang ni masa dekat f.os adalah satu kumpulan mamat mamat sakai ni haaaaaaa.. nak kata semua ambik baju nak try dekat fitting rm dari tempat yang sama. tempat yang letak baju baju tshirt yang dorang butang sampai atas tu haaaaa yang corak corak tribal tu haaaaaa. Hahahaha tak tahan tengok dorang macam berebut rebut cop mana yang dorang nak lol kalau korang korang tengok pun mesti korang macam aihhhh gila batak dorang ni hah hah. Aku rasa dorang dalam lingkungan form 3 form 4 kot. Ummm entahlaaa tak matang langsung kahkahkah. Okay girls, jangan ingat kita je berperangai macam gini, abang abang yang jet jet gentle depan kita ni pun dua kali lima je perangainya haha takde beza pun.

Okay friend, puasa tinggal satu hari je esok. Lepastu raya. Ya allah macam aku macam aku cakap haritu pantas betul masa ni berlalu. Tapi kan kan tahun ni srsly aku takda dapat ah mood raya. Entah kenapa tah. 

Okay tadi lepas berbuka, my lil bros Aman dengan Afham dah balik kampung ummmm. Afham kiss aku kot sebelum pergi tadi hah hah.  Diaorang balik dengan Paksu Topek. (p/s : kalau korang ada kakak yang belum kahwin, ni haaaaaaaaaaa paksu aku ni dia takdooo gii-eff. Umur macam dia ni sepatutnya dah berkahwin tapi kesian mungkin jodoh sampai lambat macam ayah dulu kot). Kiteorang, ibu aku dengan tania mybe balik esok kot. lepas zohor macam tu. Alaaaa lagipun kampung kiteorang dekat je lebih kurang 1 jam dah sampai. Slim River. Okay ths year ayah tak beraya dengan kiteorang. Hmmmmmm pagi raya ayah kerja. Sho sheddddddddd. Pity ayh pity you. Takpa la malam raya esok aku hantar txt la dekat ayah wish dia. hehe. Kesian ayah. tengok laaaa kasih seorang ayah sanggup tak beraya demi mencari wang untuk menyara keluarganya. Cehh peeya cehh. Engkau hanya bermanis di mulut padahal realiti melawan cakap je tau :c Ye laaaa aku mengaku aku bukannya baik sangat wkwkwkwk.

Okay baju dah siap packing. ummm First day raya nanti aku pakai baju kurang tribal yang tersangat lah buruk tu. Hahah sebenarnya takda lah buruk cuma entahlah banyak sangat warna --' Nyesal pulak aku pilih kain pattern tu dulu. Entahh laa sekali pandang nampak buruk sekali pandang nampak lawa pulak. Konpiusss den konpiussss. second day mybe pakai peplum kot. Haaa comfirm. Petang raya kedua tu terus balik rumah ku syurga ku. Lepastu tunggu la sampai raya ke lima baru ayah cuti. Tak tahu lagi plan nak pergi mana..........


Damn. I really really want ths denim jacket. Aduh lawa gila ciott. Harity ada je kut nampak dekat de curve tapi duyaiiiiii. Jaket macamni takdo pulak sale. Harga dalam 200 ke atas. Paling murah yang aku nampak haritu pun 170 macamtu. Aihhhhhhhhhh mintak mintak nanti dapat jugak ahh. yang cikai cikai pun jadi lah hahahaha. Okay kalau korang nak tahu jugak kasut raya still tak dapat. detsokay. cs ayah cakap nanti ayah cuti raya ke lima sampai raya ke bapa tah kita beli lahhhhhhhhhhhhhh. act bukan aku je yang tak beli, tania pun. Kalau boleh nak yang Keds shoe ni haaaaaa. Tapi tak tahu nak cari dekat mana. Aihh tengok ah nanti tanya si najla tu sebab tengok gambar dia dekat twitter dia ada pakai kasut macam gitu. Tapi kalau boleh aku nak cari yang plain je sebab boleh match semua baju. Tapi taknak ahh plain yang betul betul plain. Nak yangggg kain dia color denim. Duyaaiiiiiii oh god. ketemukanlah aku dengan kasut macamni nanti.


Okay bye. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.
With lavvvvvvvh, feeya anuar.